Pogosta vprašanja

1. Ali uhančki povzročajo alergije (vsebujejo nikelj)?

Vsi uhančki ustrezajo EU Direktivi o Niklju in ne vsebujejo niklja. Kot stranka lahko izbirate med dvema materialoma kovinskih zaključkov. Prvi je nerjaveče jeklo, drugi pa titan. Titan je odlična izbira za bolj občutljiva ušesa, saj gre za nealergeno kovino.

2. Kako ravnati z uhančki?

Pikart uhančki so namenjeni vsakodnevni uporabi. Odbijajo vodo, niso pa vodoodporni. Za zagotovitev dolgotrajne kvalitete uhančkov svetujem, da jih pred tuširanjem, plavanjem in podobnim odstranite iz ušes. Svetujem, da jih odstranite tudi pred spanjem v izogib pritiskom na uhančke. Za čiščenje uporabite vlažilne robčke.

3. Ali je nakit zapakiran kot darilo?

Nakit je zapakiran v majhno rjavo darilno škatlico iz kraft papirja, ki ima na vrhu pritrjeno Pikart nalepko in mašnico iz jute. Ta škatlica je že primerna za obdarovanje. Poleg darilne škatlice lahko dodam tudi sporočilce za obdarjenca po vaših željah. Če naročite več kot izdelkov, bodo ti zaradi naravovarstvenih razlogov zapakirani v eno darilno škatlico. Če nakit kupujete kot darilo, mi v komentarju pri zaključku nakupa to napišite in dodala vam bom več darilnih škatlic.

4. Čas procesiranja naročila?

Večino nakita je na zalogi in gre praviloma na pošto že naslednji delovni dan. Če moram nakit na novo izdelati, to traja od 1 do 3 delovnih dni.

Če želite vaše naročilo prejeti do določenega datuma in niste prepričani, če je to možno, me, prosim, pred oddajo naročila kontaktirajte na info@pikart.si.

5. Ocenjeni časi dostave

  • Slovenija: 1-2 delovna dneva
  • Kanada: 20-30 delovnih dni
  • ZDA: 7-18 delovnih dni
  • Evropa: 5-9 delovnih dni
  • Avstralia, Nova Zelandija in Oceanija: 8-24 delovnih dni
  • Azija Pacifik: 10-25 delovnih dni
  • Latinska Amerika in Karibi: 15-30 delovnih dni
  • Severna Afrika in Srednji Vzhod: 15-30 delovnih dni
  • Podsaharska Afrika: 15-30 delovnih dni

Potrudila se bom, da bodo izdelki dostavljeni v ocenjenih časih, vendar časov dostave ne morem zagotoviti. Dejanski časi dostave variirajo. Prav tako nisem odgovorna za zamude pri dostavi zraradi carinskih postopkov (to velja za tujino).

6. Plačilo in stroški dostave

Za vse informacije glede metod plačevanja in stroškov dostave pojdite v razdelek Plačilo in Dostava.

7. Ali lahko dobim nakit po naročilu?

Mini uhančkov ne delam po naročilu. Če imate kakšno posebno željo glede ostalega nakita, mi pišite na info@pikart.si. Vzorčkov ne delam po naročilu, lahko pa tiste, ki jih imam, uporabim v vaših barvnih kombinacijah.


8. Ali sprejemate vračila?

Potrošnik ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga odstopiti od pogodbe. Svoj odstop mora pisno sporočiti prodajalcu. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v navedenem roku. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu v tridesetih dneh po poslanem pisnem sporočilu oodstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prodajalec mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila oz. najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če zamudi z vračilom plačil, mora prodajalec potrošniku poleg zamudnih obresti plačati še desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude. Edini strošek, ki ga mora plačati potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.

9. Veleprodaja

Omogočam veleprodajo Pikart uhančkov. Za več informacij me kontaktirajte na info@pikart.si.


Ne najdeš odgovora na svoje vprašanje? Piši na info@pikart.si.